Followers

Saturday, November 2, 2013

suatu ketika..

assalamualaikum..


hujan macam ni selalu orang bayang, bestnya kalau dapat tido kan? betul tak betul tak? macam adik aku sekarang ni bapak sedap gila tido. tah mimpi apa ku tak tau la. nampak best je dia tido. tapi aku?

hmm....
dulu, hujan hujan macam ni teringat kenangan. hujan pun ada kenangan. panas pun ada kenangan. semua musim ada kenangan. ahh kenapa susah sangat nak lupakan? kenapa susah sangat nak terima? sampai bila nak macam niiii T.T

ramai orang tak suka dengan hubungan kita. ramai sangat kan? macam kau pernah cakap dulu, kalau kita takde apa apa, mesti "mereka" suka. sedih dengar kau cakap macam tu.

bangun.. jangan lemah. kita memang tak boleh nak biar orang tu nampak kita lemah. jangan bagi dia tau kita tak mampu hidup tanpa dia walaupun hakikat memang kita tak mampu nak hidup. hilang semua semangat kan? tapi ingat, allah ada aturan yang terbaik untuk kita. allah sentiasa ada dengan kita. doa yang terbaik naz. tolong sayang diri sendiri lepas ni.

okay, jaga diri

regards,
yang masih aku cinta.

2 comments:

nurshahirah said...

rindu kamuuuuu

ellina said...

rindu ira jugakkk. bila boleh jumpa ni?