Followers

Wednesday, October 16, 2013

assalamualaikum..

ya allah.. kemain lama sangat tak bukak. berhabuk bersawang dah. haihhh nampak kan konon sibuknya hidup aku ni. sibuk la sangat. setiap hari sibuk jaga hati sendiri muahaha. okay, orang kata kalau nak lega, luahkan perasaan. jangan simpan. okay nak bagi lega betul-betul ni. jom dengar cerita suka duka haku. eh takyah dengar, korang baca je HAHA

okay, raya yang paling aku tunggu-tunggu sangat opkos la raya korban. aku memang fanatik habis dengan raya ni. taktau kenapa, dari kecik sampai la ke besar ni setiap tahun tak pernah lepas tak tengok korban! yes, i love those moment! seronok tengok lembu-lembu, kambing-kambing and pernah sekali tu ada unta! hehehe

"wa relek. ready tunggu turn wa. sekarang relek lagi la. satg wa tanduk semua orang. mari-mari dekat" HAHA
dulu kecik-kecik suka sebab aku ni jarang balik kampung. duduk bando je, so bila nampak binatang rasa eksaited tu lain macam la sikit. macam jakun tengok binatang haha. sebab dah terbiasa dari kecik sampai la besar ni *walaupun badan ku tak membesar-besar, ku pun taktau la bila nak besar nya pun setiap kali raya, aku memang tak sabar-sabar nak dating dengan mereka ni.

"saya nak masuk syurga, nanti jumpa awak ye di syurga", kata lembu kepada lembu yang satu lagi

tahun ni raya walaupun hati sedih pilu tapi wa tetap enjoy! kadang-kadang tak nafikan, kenangan tu buat aku sakit but i need to be strong! yes i have to :')



*maklang tak sedih sebab anak maklang raya dengan maklang tahun ni yeyyyy <3


#semoga ini yang terbaik. hati, be strong. keep strong :')
salam..

No comments: