Followers

Saturday, February 2, 2013

#hope

assalamualaikum

duduk rumah, aktiviti harian tido-makan-game-lepaking. bapak ah tade motivasi langsung cuti ni. tapela, baru  seronok cuti kan. kang dah start sem, mula la haru biru hijau kuning langsat hidup nanti. okay sebenarnya bukan ni yg aku nak cta. aku aku akuuu...

#bapak segan nak cakap. gedik ayam -.-

aku dan dia dah 4tahun++ sudah. alhamdulillah masih kekal and makin bahagia. si dia dah ajak aku jumpa mak abah dia. khamis ni pulak. walawei masa cakap tu, aku tatau reaksi muka aku macam haram jadah rasanya. dengan hati tak keruan, muka resah gelisah. takut sumpah takut. 

tapi ni yang aku kena hadapi jugak kn. kalau bukan skrg, esok2 pun kena jugak. so cepat o lambat bukan jadi masalah.

kalau ikut belah aku semua dah lepas. alhamdulillah semua okay je dgn pilihan aku. tapi yang aku risaukan pandangan mereka-mereka. ada yg cakap kalau dah kenal-kenal ni tak lama la tu. ohoiii jumpa tak semestinya nak ikat dah kan. mungkin betul kata si dia, kenal tu penting. so okay, aku pun cubala sesedia yang mungkin untuk khamis ni.


#semoga semuanya berjalan lancar. aminnn ^__^

No comments: