Followers

Tuesday, December 18, 2012

its raining heavily :')

assalamualaikum.



aku cuba untuk bersabar. tapi sayangnya, sabar yang aku cuba tu dah sampai tahap maksima. maaf kawan. it is totally cant accepted. puas aku cuba fikir apa salah aku tapi once aku tahu salah tu, bukan aku tak cuba nak terima tapi salah yang kau cakap tu tak mampu nak buat aku rasa macam aku yang salah. maaf lagi sekali. ya, aku bukanlah seorang kawan yang baik untuk kau. selama 5sem kita bersahabat, aku tak mampu nak jadi yang terbaik tapi aku dah cuba sehabis baik. MAAF.


macam kau cakap, kita kawan rapat. ya, aku tahu istilah tu. tapi aku memang tak mampu nak teruskan. luka tu sangat dalam untuk aku kawan. jujur, aku tak mampu nak cuba terima semua tu. yes, space and time maybe the best way for us.

biala apa yang jadi antara kita selama ni hanyalah tinggal kenangan semata. tak mungkin hubungan kita macam dulu. aku memang terasa. yes, memang terasa sesangat. macam pelik kan perangai kita sekarang? mungkin kau pun rasa benda yang sama. bukan aku mengelak. cuma aku cuba untuk ubati luka di hati. bia la. bia masa tentukan semuanya.

#ayat habis sopan dah ni :')

till then, bye.

No comments: