Followers

Friday, November 16, 2012

pheww~

assalamualaikum.

haiyakkkkk, rasa tersangatlah sakit hati. kenapa? sebab mr.assignments la. bukan setakat sakit hati. sakit pinggang, mata, otak, err semua la. letih letih letihhhhh -.......-

ish suka mengeluh kan? apa jela yg kau dapat kalau ngeluh? oh ye kepuasan yg tak terhinggaaa. yeahaaa~ oh tadi rumet aku ada bagi satu link kat aku. dan disebabkan link tu, aku terfikir satu benda. macam mana kalau nanti satu hari aku dah tade kat dunia ni?

macam mana? setakat facebook, tak risau mana. mama ada password facebook aku. ini blog tiada siapa tau kewujudannya. sadisss T.T bukan apa, aku segan ah femly aku dok baca apa aku dok ngarut kat minatang ni. banyak jiwang ngat aihhh. gedik sana sini, HAHA

facebook tu pun mama aku ada password sebab dia dok main games kat dalam tu. maklumlah, wa duduk hutan sini, habih depa block semua games application. haa itu memang sadis. sadis tahap kebabeng kawkaw. so sebabkan cuti ritu aku dok lawan dengan mama dalam game tu, balik kampus tak dapat main dah. dia pun tolong la mainkan untuk aku. gigih mama aku kan? hewhew~ 

aku buat blog ni pun sebab nak puaskan hati je. sekurang-kurang ada tempat aku nak lepaskan apa aku rasa. lantak p la orang nak kata apa. ikut suka aku. ini blog wa yang punya. ish kasarnya bahasa. maaf maaffff :)

tengah syok mengarang karangan panjang semester alam ni tetiba adik aku im aku pulak. dapat plak cerita tak sedap didengar. rasa nak nangis, uwaaaa~ semoga segalanya baik-baik sahaja. ya allah, lembutkan hati mereka berdua. tunjukkan mereka jalan yang diredhaiMu ya Allah :'(

sampai sini. terbantut niat nak mengarut.
kbai.

No comments: