Followers

Thursday, November 15, 2012

dont want

assalamualaikum.

dalam tak sedar cepat betul masa berlalu kan? masa berjalan seiring dengan usia. makin tak sedar usia berganjak dari hari ke hari. tak lupa jugak, dah nak habis pun tahun 2012 ni. wow~ masa, masa, masa~

terasa macam nak kongsi satu cerita ni. meh la aku perkenalkan dia ni sebagai A. lama dah kami kenal. dari sekolah menengah sampailah sekarang. walaupun takla serapat mana persahabatan kami ni tapi cukup untuk aku kenal hati budi dia ni. A slalu cari aku. cerita masalah dia dengan gf dia. oh ye, dia dah ada gf tapi aku tak pena jumpa pun. baru-baru ni A memang slalu jugak cari aku. rimas? err sikit la, sebab sekarang ni aku memang agak rimas kalau berkepit dengan hp je. macam susah nak enjoy masa terluang aku kan? rugi woo rugi, haha.

ada satu malam ni, A call aku. again, cerita masalah dia. dari jauh aku tau dia menangis. wow, betul syg mamat ni kat gf dia. huhu, aku sbg kawan hanya mampu dengar je. nak pujuk memang takla kan. dari apa dia ni cerita, aku rasa macam gf dia dah ada laki lain. tapi aku diam jela. nak gtau dia takut plak dia takleh control baran dia. boleh tahan jugak baran mamat ni, hewhew.

aku selesa berkawan dengan dia ni. well, aku pun tak ramai kawan lelaki. agak janggal nak rapat dengan lelaki sbenanya. tatau nak borak apa dengan dorg ni, haha. so kawan lelaki yg aku rapat selama aku hidup 21tahun ni boleh kira dengan jari jugak la. kesian kan? HAHA

cuma satu aku tak berkenan. A suka gurau konon nak hantar meminang aku. sory to say, its totally annoying.  serius aku tak sukaaaa. selalu cakap macam tu, gurau ke? we're friends n forever u'll be my friends. seems awkward bila ada laki lain yg take care kat kt kan? susah nak cakap, tapi aku memang tak suka. 

boleh jadi satu malam, aku mimpi kawen dengan dia? wow, bukan kawen paksa tapi dalam mimpi tu aku memang tau aku kawen dengan A. menangis-nangis aku dalam mimpi tu. sumpah takleh terima. dalam mimpi takleh terima, boleh bayang realiti cmna? bangun tido rasa macam bangang gila! emo terlebih padahal yang jadi tu mimpi, haha. 
*mintak-mintak mimpi tak jadi kenyataan. fuh fuh fuhhhh~

cuma tula, kadang kita merancang, Allah yang tentukan. kita tatau jodoh kita siapa. cuma aku mampu doa semoga hubungan aku dengan kekasih hati kekal till jannah. 

i miss him badly :')
till then, byee


No comments: