Followers

Tuesday, October 2, 2012

for you. yes you you!

harta kau, harta kau. HARTA AKU, HARTA AKU. ada paham?

kau buat macam aku ni apa je kan? helo kawan, semua benda ada batas okay. tak semua benda aku boleh tutup mata. too much beb. too much...

kalau dah rasa kau ni baik sesangat, kau jela yang tolong. jangan la nak memandai suruh itu-ini. ingat harta aku ni tak berharga ke? dah rosak nanti, kau nak hulur duet semua? eh mana ada, kau tutup mata je nanti kan kan kan? 

tak kesah la barang tu murah ke mahal ke, semua barang aku, aku sayang. setiap barang ada makna okay. eh dah macam yuna pulak *setiap gambar ada lagunya. kes aku ni plak, setiap barang ada lagunya, muahaha. 

tolong la ye kawan. aku kalau cakap kang, kau terasa. kang tarik muka 10kaki, ah tak syok la macam tu kan? macam aku cakap, ada benda aku boleh tutup mata, ada benda, mulut aku takleh tutup plak. nnti telinga kau sakit, hati pun sakit kan. so pleaseeeee, tolong la fikir orang lain. dont be too selfish.

byee.

No comments: