Followers

Tuesday, September 25, 2012

hati

dah hampir sebulan semester ni berjalan. dan hampir selama tula, hati aku sakit. sakit dengan krenah manusia. sakit dengan si pendengki. sakit dengan manusia yang tade perasaan. sakit dengan semua benda. kenapa?

aku diam bukan sebab takut. banyak sebab. kau tua, aku hormat. kenapa suka sangat menyibuk hal orang? pleaseeeee, go to hell boleh? setiap kali aku marah, mama sejuk kn aku. dia tahu baran anaknya yang sorang ni, katanya.

sekarang mama tade kat malaysia. bercuti dengan besan dia. seronok kn? tapi aku kat sini rindu. nak call, mahal. bila stress, aku tatau nak cari sapa dah. nak nangis sorang-sorang boleh?

orang kata bercinta ada pasang surut. yela, tak semua manis je kan. tapi tula, hmm bia jela ye dok. malas nak fikir banyak. lagi dua sem nak bergolok gadai. i need to focus on my future dulu. aku perlukan mama, ayah, abg and adik-adik aku.

don't be mad if someone else
starts to appreciate the person 
that you took for granted.
if you won't do,
SOMEONE ELSE WILL.

aku suka ayat atas ni. kenapa? biarlah rahsia. 

sincerely,
ellina <3

No comments: